Nieprzyjemne uczucie ssania w żołądku nie prowadzi do niczego dobrego. Najczęściej kończy się ono podjadaniem pomiędzy posiłkami, co w dużej mierze niweczy skutki diety odchudzającej. Dlatego warto wybierać potrawy, dzięki którym uczucie sytości zachowasz na dłużej.

 

Zupa krem

Zupa krem jest znakomitym daniem głównym. Składa się głównie z warzyw (na przykład pomidorów, groszku lub marchewki), a jej zwarta konsystencja sprawia, że doskonale wypełnia żołądek i jest bardzo pożywna. Zwłaszcza jeżeli dodatkowo (gdy danie nieco przestygnie) dodasz do niej także łyżkę EstroVity, idealnie komponującej się z warzywami. Zupy krem można jeść o każdej porze roku – zimą na ciepło, a w trakcie upałów w chłodniejszej wersji.

 

Brązowy ryż

Brązowy ryż to źródło bardzo ważnych węglowodanów. Zawiera on sporo błonnika, witamin z grupy B, przede wszystkim B6, B3 i B2, a także witaminę E. Na bazie ryżu przygotować można wiele różnorodnych potraw. Wystarczy dodać do niego ulubione warzywa i można w ten sposób przygotować na przykład nadzienie do papryki lub innych lubianych warzyw. Dodatek EstroVity sprawi, że takie danie dostarczy wszystkich najważniejszych witamin i mikroelementów.

 

Warzywa strączkowe

Warzywa strączkowe, takie jak fasola i soczewica, to kopalnia białka i błonnika. Właśnie te składniki pozwalają czuć się najedzonym na dłużej. Błonnik jest odpowiedzialny również za zachowanie stałego poziomu glukozy, a także cholesterolu. Aby zadbać o właściwy przebieg swojej diety, warto pamiętać o warzywach strączkowych. Na ich bazie przygotować można wiele potraw, przede wszystkim kuchni meksykańskiej. Po ugotowaniu pożywnego posiłku i jego lekkim przestygnięciu, dodaj do niego kilka łyżek EstroVity. Ten preparat ma neutralny smak, niewyczuwalny w potrawie. W ten sposób przemycisz do niej dodatkowe wartościowe składniki, w tym przede wszystkim niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe odpowiedzialne między innymi za prawidłową układu krwionośnego i nerwowego. Jest to idealny produkt dla wegetarian oraz wegan.