Bycie fit nie jest ograniczone porą roku. Także jesienią, gdy dni stają się krótsze, a nam przybywa obowiązków po wakacjach, można zadbać o swoje zdrowie i dobre samopoczucie, jedząc dania z dodatkiem EstroVity. Preparat pokrywa 100% dziennego zapotrzebowania na wszystkie kwasy tłuszczowe z grupy omega dla całej rodziny.

  1. Zupa w wersji fit

Składniki: półtora litra bulionu warzywnego, półtorej łyżki kaszy pęczak, pół szklanki soczewicy, dwa ziemniaki, marchewka, pietruszka, pomidor, łyżeczka EstroVity.

Bulion zagotuj i dodaj do niego kaszę pęczak oraz soczewicę. Gotuj całość przez pół godziny. Dodaj obrane i pokrojone ziemniaki, startą marchewkę oraz pietruszkę, i jeszcze pogotuj wszystko przez kilka minut. Dodaj także pokrojonego pomidora bez skórki i dopraw do smaku. Odstaw zupę z kuchenki, odczekaj 5 minut, aż nieco przestygnie. Do każdego talerza dodaj 5ml porcję EstroVity, co wypełni dziennie zapotrzebowanie domowników na kwasy Omega.

  1. Kasza jaglana z jarmużem i pieczarkami

Składniki: 80 gram kaszy jaglanej, garść liści jarmużu, dziesięć pieczarek, 100 gram mozzarelli, cebula, ząbek czosnku, łyżeczka EstroVity, cząber, tymianek, sól, pieprz, łyżka oliwy.

W rondelku podsmażaj na oliwie drobno pokrojoną cebulę, dodaj do niej także przeciśnięty czosnek. Wsyp do niej również umyte, pokrojone na plastry pieczarki i wsyp kaszę jaglaną (możesz ją uprzednio przepłukać). Zalej całość wodą i duś przez kwadrans. Na sam koniec duszenia dodaj liście jarmużu oraz drobno posiekaną mozzarellę. Przypraw wszystko ziołami, solą i pieprzem. Nie zapomnij również o dodaniu EstroVity, gdy danie nieco przestygnie.

  1. Pieczony dorsz

Składniki: 200 gram filetu z dorsza, garść koperku, dwa ząbki czosnku, łyżka soku z cytryny, łyżeczka oliwy z oliwek, łyżeczka EstroVity, sól, pieprz.

Filet z ryby umyj i połóż na folii aluminiowej. Następnie skrop go sokiem z cytryny, natrzyj czosnkiem przeciśniętym przez praskę, polej oliwą, dopraw solą i pieprzem, a także posyp koperkiem. Szczelnie zawiń folią i włóż do naczynia żaroodpornego. Całość zapiekaj przez 20 minut w 180 stopniach. Po wyjęciu ryby, pokrop ją EstroVitą.

  1. Carpaccio z buraków

Składniki: cztery buraki, dwie kulki mozarelli, dwie łyżki octu balsamicznego, cztery łyżki oliwy extra virgin, garść prażonych pestek dyni, dwie szklanki rukoli, sól, pieprz, łyżeczka EstroVity.

Buraki pojedynczo zawiń w folię aluminiową i przez 1,5 godzin piecz w piekarniku w temperaturze 180 stopni Celsjusza. Po wyjęciu i ostudzeniu, obierz je ze skórki. Mozzarellę pokrój na cienkie plastry. Przygotuj sos, mieszając oliwę, ocet i EstroVitę, sól oraz pieprz. Rukolę po umyciu rozłóż na talerzu, na to dodaj plasterki buraka, ser i polej wszystko sosem. Na wierzchu posyp pestkami dyni.

  1. Surówka z cykorii

Składniki: główka czosnku, łyżka oliwy, łyżka octu jabłkowego, łyżeczka musztardy, trzy główki cykorii, cztery rzodkiewki, pół szklanki ryżu, pół szklanki rodzynek, łyżka EstroVity.

Do rozgrzanego do 200 stopni Celsjusza piekarnika włóż czosnek w całości, skrapiając go lekko wodą i dodając sól oraz pieprz. Zawiń go w folię aluminiową. Po około 45 minutach czosnek powinien być miękki. Zostaw go do ostygnięcia. W dalszej kolejności wyjmij z niego miąższ, dodaj oliwę, ocet, EstroVitę, musztardę, odrobinę wody i wymieszaj je. Do miski włóż liście cykorii, plasterki rzodkiewki, dziki ryż oraz rodzynki. Polej wszystko przygotowanym sosem.