Codzienność potrafi przysporzyć nam wielu zmartwień, w ciągłym biegu zapominamy o najważniejszym – o sobie i własnym zdrowiu. Często pomijamy posiłki, ponieważ nie mamy na nie czasu. To z kolei negatywnie odbija się na naszym organizmie, wszak to poprzez jedzenie dostarczamy dostatecznie dużo energii, by móc prawidłowo funkcjonować.

Praca zajmuje nam większość dnia – biorąc to pod uwagę musimy zadbać o pełnowartościowe posiłki, dzięki którym będziemy mogli efektywnie pracować. Musimy pamiętać, aby nie zadowalać się przekąskami czy niezdrowym jedzeniem typu fast food. Batonik może i zaspokoi uczucie głodu, ale dostarczy organizmowi pustych kalorii, które nie są zbyt korzystne. Co zatem wybrać? Pomysłów jest wiele – mogą być to dana na zimno lub na ciepło, sałatki, makarony czy nawet koktajl!

Poniżej przedstawiamy kilka naszych propozycji.

Owsianka z jogurtem i suszonymi owocami

Owsianka to jeden z najpopularniejszych wariantów na śniadanie lub lunch. Jest prosta w przygotowaniu i nie wymaga wybitnych zdolności kulinarnych, przez co można zrobić ją niezwykle szybko. Wystarczy, że zrobisz płatki owsiane zgodnie z instrukcją przedstawioną na opakowaniu, a następnie zalejesz je jogurtem – naturalnym bądź smakowym. Do owsianki można dodać rodzynki, suszone owoce (wedle uznania), a nawet miód. Prawda, że proste?

Sałatka z kurczakiem, pomidorem i EstroVitą Skin

Wybierając drugie śniadanie wiele z nas sięga po sałatkę – jest lekka, zdrowa i można zrobić ją niemal ze wszystkich produktów, jakie mamy w lodówce.

Kurczaka kroimy w cienkie podłużne paski, obtaczamy w przyprawie do kurczaka i smażymy. Sałatę (lodową, lub pekińską) rozrywamy lub kroimy na mniejsze części i dodajemy do ostygniętego kurczaka. Pomidory myjemy, kroimy na ćwiartki i łączymy z przygotowanymi składnikami. Do sałatki można dodać także ogórka – zwykłego lub kiszonego. Całość polewamy suplementem diety EstroVita SKIN – jest to produkt, składający się z czterech odmian olejów roślinnych, stanowiących optymalne połączenie kwasów omega 3,6 i 9. Zawarte w EstroVicie składniki naturalne, dobrane zostały specjalnie z myślą o dobrej kondycji skóry poprzez dostarczenie organizmowi niezbędnych kwasów tłuszczowych i witamin.

Chleb razowy z twarogiem, sałatą i pomidorem

Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wybrać na lunch kanapki, jednak zamiast jasnego pieczywa, wybierz pełnoziarniste. Do tego wystarczy twaróg i świeża sałata wraz z pomidorem. I choć posiłek wydaje się niepozorny, tak ciemne pieczywo dodaje organizmowi mnóstwo energii na cały dzień!

Koktajl z mleka lub kefiru z dodatkiem świeżych warzyw i owoców

Cieplejsze dni sprawiają, że nie jesteśmy skłonni do sięgania po posiłek. W tym wypadku świetnie sprawdzą się koktajle. Ich przygotowanie zajmie kilka minut, a pożywność spokojnie wystarczy na cały poranek! Do zrobienia koktajlu możemy wykorzystać swoje ulubione warzywa lub owoce, a następnie zblendować je na gładką masę. Do koktajlu można dolać 5ml EstroVity Skin, zapewniając sobie dzienną dawkę zdrowia!

Choć kupowanie tzw. gotowców jest wygodne, tak na dłużą metę nie jest korzystne – zarówno dla naszego zdrowia jak i portfela. Stawiajmy na zdrowe produkty, które z łatwością można znaleźć w sklepie i wyczarować z nich smaczny i pożywny posiłek. Dostarczając tym samym odpowiednich witamin i minerałów naszemu organizmowi.